torsdag 7 september 2017

Tid för reflektion

Ibland stirrar vi oss blinda på allt vi vill göra i trädgården, jag och min man. Vi ser inte det vi har gjort, det som faktiskt har förändrats, utan kör på i 190 med alla våra projekt. Det är först när jag sätter mig och tittar på trädgården, eller på bilder från hur det har sett ut, så sent som i början på året, som jag inser hur mycket vi faktiskt har fått gjort och hur mycket trädgården förändrats.

Ganska ofta går det förbi folk, både som vi brukar hälsa på och andra som vi inte sett innan, och berömmer oss för vår trädgård och hur snabbt vi har fått ihop det. Det värmer verkligen!!

I mars började min man att gräva ut och utöka området med pallkragarna, 6 nya pallkragar och en lång odlingslåda skulle på plats.


I augusti var det så gott som klart! Och som vi har odlat och skördat under hela sommaren.




Lite klätterväxter på näten får det bli till våren och jag är så nöjd!

Inga kommentarer: