måndag 12 november 2012

Jullakan

Jag har alltid varit barnsligt förtjust i fina påslakan, det känns nästan som en ny säng när man har nya fina påslakan. Det var så illa när jag bodde hemma hos mina föräldrar att mamma förbjöd mig att köpa fler lakan :) Men nu bor jag inte hemma längre och bestämmer helt själv (nästan i alla fall, Richard bryr sig inte så mycket). Idag fick jag i alla fall reklam från Jotex och var tvungen att gå in och beställa två set påslakan med julmotiv! Billiga var de och kommer att bli så fina i vår säng när december träder in! Dessutom har de nu 40% rabatt på dyraste varan och 20% rabatt på resten av beställningen!


Dessa söta kökshanddukar smet med i beställningen :)
Marie

1 kommentar:

Mamma till William och Wilma sa...

Klart det ska vara lita juligt i sängarna med.Ha en fin torsdag..kram