torsdag 11 oktober 2012

Höst

Nu är det höst på riktigt, och kallt har det blivit. I morse var det frost på bilrutorna och jag fick ta min vinterjacka på mig, men i övrigt är det i alla fall idag, väldigt fint väder med strålande solsken :) Jag kommer att sluta lite tidigare göra lite ärenden innan jag åker hem.
 
Löven på träden har bröjat byta färg nu och innan vi vet ordet av är träden helt kala!
 

I går slutade jag tidigt som vanligt och träffade finaste Emma på stan för lite tjejsnack och vår obligatoriska bakad potatis på Graffiti :) En mysig eftermiddag med en fin vän alltså!

1 kommentar:

Mamma till William och Wilma sa...

God middag..Ja nu är hösten här och kala mornar och helt okej för och eftermiddag när solen är framma..Hösten är mysig med alla färgerna..Ja det blir en del när man har små barn med kläder..vist kanske man har lita mycket men så svårt att låta bli att inte köpa till sina små troll.
Ha en fin torsdag i hsöt solen.kram kram