måndag 17 september 2012

En perfekt början på veckan!

Idag är en bra dag, den började helt perfekt faktiskt. Jag mår väldigt mycket bättre och känner mig piggare, jag har tagit sista antibiotikan och hoppas att infektionen är borta nu. Ska lämna nytt prov på måndag för att vara på säkra sidan!

Hösten har kommit till Skåne och det är faktiskt riktigt kallt på morgonen, så nu gäller strumpor och lite varmare jacka. Jag hittade faktiskt en fin jacka när vi var i Ullared, som har avtagbart fleecefoder och är vattentät, den kommer att vara helt perfekt nu under hösten tror jag!

Marie

2 kommentarer:

Anna sa...

Så glad för din skull! :D allt kommer gå/bli bra <3

Mamma till William och Wilma sa...

God kväll..Skönt att du börjar må bättre..
Ja nu är det höst väder..men i dag var det skönt väder.Ha en mysig kväll.kram kam