fredag 10 augusti 2012

Sista semesterdagen

Igår var jag tvungen att lämna in min mobil på lagning, den har strejkat lite ett tag nu men igår var det i princip  inget som fungerade längre, jag kunde inte ta emot sms, batteriet laddade ur, den hängde sig i vissa program och det kom felmeddelanden att minnet var fullt trots att allt var sparat på minneskortet. Så jag lämnade den i  Telenor-butiken och fick en lånemobil från 1800-talet med mig hem. Jag höll på att bli tokig då jag inte fick rätt på något på den, så fort jag kom hem laddade jag upp min gamla Nokia (min första smart-phone) och nu får jag dras med den i typ två veckor!

Jag skrev ett långt inlägg från mobilen innan men istället för att skickas iväg så raderades det tydligen.. :(
Blåklinten håller på att blomma över nu och jag plockade in ett knippe och satte i en liten vas för ett par dagar sedan, och de står frotfarande fint. Massor av olika färger fick vi desstuom, tyvärr blir det ingen bild, då den ligger på mobilen...

Idag är min sista semesterdag, och jag har ägnat förmiddagen åt att städa huset och tvätta, så nu är det rent och fint! Nu ska jag vila en stund och njuta av slutet på semestern. Ikväll blir det kalas för Klara som fyller 4 år.

Ha en bra dag Marie

Inga kommentarer: