fredag 15 juni 2012

Fika med Emma

Jag har verkligen varit dålig på att blogga den senaste veckan, det är lite mycket nu, ett par veckor innan semestern, både privat och på jobbet. Jag sitter vid datorn hela dagarna på jobbet och när jag kommer hem försöker jag vara ute i trädgården så mycket som möjligt och så fort vädret tillåter.


I går slutade jag lite tidigare än vanligt och träffade fina Emma i Lund för en fika. Det var såklart lika trevligt som alltid :). Köpte ett par byxor och en tunika på Cubus som hade 30% rabatt på allt igår, och sen kom Richard och hämtade mig. Resten av kvällen var det fotboll, jag är inte jätteintresserad, mer än när Sverige spelar, men Richard vill se det och jag hänger med på ett hörn under tiden jag gör något annat :)


Kram Marie

2 kommentarer:

Russin sa...

hej hej..

skönt för dig med semester snart.. :)

jag jobbar så pass lite att jag ska bara ha 2 veckor helt ledigt.. vecka 30-31 ska jag vara ledig.. :)

kramisar

Mamma till William och Wilma sa...

Skoj med shopping och fika med sin vän..Snyggt inköp :) kram