torsdag 22 mars 2012

Myskväll med mamma

Vilket helt underbart vårväder vi har fått i Skåne, eller i alla fall Malmö/Lund. Hoppas att det håller i sig nu bara!

Igår när jag slutade åkte jag direkt och skulle fixa mina naglar, jag var lite tidig och satt ute i ungefär 10 minuter och solade! Solen ger så mycket ny energi och jag älskar det!

När jag var färdig med naglarna mötte jag upp mamma och vi körde hem till oss och färgade mammas hår, sydde lite, snackade skit, åt middag och bara hade det mysigt! En riktig mamma-dotter kväll blev det (Richard var med och åt sedan var han iväg och spelade fotboll). Jag saknar mina föräldrar faktiskt, jag träffar dem inte alls lika mycket nu när jag bor i Lund, även om det inte alls är långt!

Marie

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag blir så glad av det härliga vårvädret som är nu. :-)

essy sa...

ååh vart har du köpt den fiina ljusstaken?:D

Yohanna sa...

Ja det är ljuvligt nu på våren, varje stund av sol ger ny energi efter den dystra och alldeles för långa mörkertiden!!