tisdag 27 mars 2012

Jag vill, men jag orkar inte!

Ibland är det så mycket man vill, och just nu är det så.. tyvärr räcker inte orken riktigt till. I går slutade jag en halvtimme tidigare, köpte lite penséer med mig hem till framsidan och det var så skönt att inte stressa hem från jobbet och att faktiskt komma hem lite tidigare. Den där halvtimmen gör massor på kvällen. I vanliga fall kommer man hem, äter och sätter sig i soffan sen är det dags att gå och lägga sig för att göra samma sak nästa dag och nästa dag! Jag har ju i och för sig mina tidiga onsdagar men då är det alltid en massa annat inplanerat.

Idag ska jag på ett läkarbesök klockan 3 så idag blir det inte så många timmars jobb i alla fall och om det inte tar så lång tid där så är jag även idag hemma tidigare än vanligt :).

Jag vill handla vår och sommarkläder, men jag hittar inget jag vill ha och jag har ju inte ont om kläder så det kanske är likabra egentligen. Ska det handlas nytt så måste jag ta en ordentlig rensning i garderoben först, för det är verkligen fullt nu!

Marie

Inga kommentarer: