onsdag 7 mars 2012

Guld värt!

Mina korta onsdagar på jobbet är verkligen guld värda! Det är till och med lättare att stiga upp på morgonen när man vet att det är en kort dag att jobba. I dag ska jag köpa lite presenter när jag har slutat, det blir nog en tur till Entré tror jag, där finns det mesta jag behöver :)

I vanliga fall är jag inte hemma förren kl 18.00 och när man har ätit så är det inte många timmar kvar innan läggdags. Nu är det förvisso ljust när man kommer hem och det gör det lite lättare. Men att istället vara hemma kl 15.00, då hinner man med massor av saker innan det ens är dags för middag! Ja ni förstår själva. Jag är extra lycklig när det är onsdag!
  
Marie

3 kommentarer:

Hanna sa...

Roligt med presentshopping. :-)

Sv: Fiskar har vi, ett 420 liters akvarium men han vill ha något som man kan gosa med.

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥ sa...

Hej! Skulle du vilja rösta på mig i nagellackstävlingen som jag är med i? Mina naglar är bild nummer 6, dom med den engelska flaggan på :) Skulle vara JÄTTE snällt!
Kram!

http://www.facebook.com/kicks?sk=app_262506463822083

Yohanna sa...

Ja tidiga dagar gör såååå mkt!!!