tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!

Vi kommer inte att fira dagen på något speciellt sätt alls faktiskt, jag tycker faktiskt att kärleksförklaringar eller gåvor betyder mer när det inte är någon speciell dag. Jag blir superglad när Richard kommer hem med blommor till mig en helt vanlig veckodag istället. Vi hade 1 år tillsammans i lördags och firade det lite istället :)
Hur firar ni?

Idag är första dagen tillbaka på jobbet efter att jag har varit hemma sjuk sedan i fredags, det gör att det känns som måndag idag, och så underbart att det redan är tisdag eftermiddag :).

Ibland tycker jag att det klagas för mycket på saker man inte har eller saker som inte bra nog, istället för att vara tacksam för det man faktiskt har. Jag är glad och lycklig och väldigt nöjd med mitt liv, resten är i-landsproblem ;)
Marie

4 kommentarer:

ENDENISE sa...

håller med dig till fullo, även om jag aldrig får blommor av min karl hahaha :D

sv: förstår att du gör det, de små liven är ju så underbara :D

Hanna sa...

Vi hade planer på att fira vår 7-åriga förlovningsdag med lite gott att äta. Det blev dock bara vanligt mys i soffan. :-)

Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en liten prins ♥ sa...

Svar: Det var en ost och skinkpaj :) såå god! Hoppas det gick bra på jobbet :) kram

ENDENISE sa...

sv: Ja det är alltid lika kul när man lyckas fånga något för första gången :) Med Wilgot lyckades jag fånga första gången han rullade :) så mys!