onsdag 18 januari 2012

Underbara älskade onsdag!

Har jag berättat hur mycket jag älskar onsdagar? Förutom fredag, så är onsdag den bästa dagen i arbetsveckan eftersom jag slutar jobba redan klockan 14.00 och sen har tid att göra sånt som behövs och sånt jag tycker är kul. Jag brukar till exempel alltid fixa naglarna en onsdag i månaden. Idag ska jag ut på stan en runda och handla present till Richard som fyller 35 år på lördag. Jag vet vad jag ska ha, så det kommer inte att ta så lång tid! Sen ska jag åka hem och laga mat i lugn och ro och kanske baka lite! MYS!

Dessutom körde jag bil till jobbet i morse eftersom pappa behöver ha bilen nu. Den ska dessutom lämnas in på tvätt och städning inför besiktningen den 31/1. Håll tummarna att den går igenom besiktningen utan anmärkningar! Det hade varit så skönt att köra till jobbet varje dag, men det håller inte ekonomiskt eftersom jag jobbar mitt i stan och parkeringen kostar över 1000 kr/månad och dessutom är det inte alls miljövänligt.. så det får bli bussen, men det är verkligen helt okej :)
Marie