onsdag 25 januari 2012

Rea-shopping

Nu har jag fyndat lite på Ellos rea. Just nu får man 30% rabatt på rea-priset, så det blir extra billigt. Jag behövde lite plommonlila detaljer till vårt vardagsrum och hittade superbilligt :). Det blev 3 löpare till matbordet så man kan duka fint när man får gäster, 2 kuddfordral till prydnadskuddarna i soffan och panelgardiner. Jag har ju redan svarta panelgardiner, en på var sida om fönstret, så de lila blir alltså en extra på varje sida! Det var dags att få in lite färg tyckte vi! Alla bilderna är från Ellos.se


Nu när våren närmar sig (önsketänkande!) så passade jag på att fynda 2 par sneakers också, ett par vita Adidas och ett par svarta Puma. De jag har hemma är väldigt välanvända och åker i soptunnan när de nya anländer!

 

Har ni fyndat något på rean detta året?

1½ timme kvar att jobba idag (TJOHO!!) sen ska jag få naglarna fixade innan jag åker hem till mina pågar! Vi har fått nytt cylinderlås idag, så jag hoppas att jag kommer in med den nya nykeln!
Marie

5 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Jag har fyndat en massa barnkläder och en vacker klänning

SOCKERLOLLO sa...

allting nice med shopping!

bloglovinbyte?

ENDENISE sa...

jag satt igår och plockade ihop men rensade allt efter att slutsumman blev 2000, liiite mer än vad jag kan lägga ut :P

Karolina, gravid i v. 35 ♥ sa...

Tack så jättemycket!
Kram

SOCKERLOLLO sa...

Sv; wonderbart! Jag har lagt till dig också nu :))