onsdag 11 januari 2012

Fortfarande hemma från jobbet

Tanken var att jag skulle jobba idag, men eftersom jag vaknade med ont i halsen så stannade jag hemma idag också. Det känns dock lite bättre nu och i morgon måste jag till jobbet oavsett hur jag mår. Arbetsuppgifterna gör ju inte sig sjäv :)

I alla fall så har jag lite svårt att sitta helt still även om jag inte är helt frisk, så jag har hunnit med en del här hemma. Jag har målat (nästan hela) badrummet på ovanvåningen, gjort müsli och tagit en lång promenad. Det blev ingen powerwalk, men jag hann i alla fall 6 km på en timme, trots några stopp för att fotografera saker på vägen!


Nu har jag precis tagit en dusch och väntar på att Richard ska komma hem om en stund. Sen blir det middag och förmodligen en film!

Ha en mysig kväll!

Marie

3 kommentarer:

ENDENISE sa...

åååh :D fint!

sv: Desamma tack! :D kram

Caroline sa...

Hej! Vilken härlig blogg! :)

http://hannaskrypin.se sa...

Fint det blev!