torsdag 3 november 2011

En effektiv dag!

Jag tog en snabb runda på stan igår när jag hade slutat jobba. Inhandlade lite kompletterande saker till utklädnaderna till lördagens Halloweenfest, köpte några fina pumpor på torget, fixade kuvert och frimärken till pappas inbjudningar, köpte hårfärg och åt lite.. puh, jag hann med en hel del på en timme i alla fall. :) Jag var iväg och fixade naglarna och sedan åkte jag hem till mamma och pappa. Vi fixade det sista med inbjudningarna och inväntade Richard. Sedan blev det middag på JP:s med Viktoria, Robert och Calle innan de skulle iväg och se Mif-Rögle på Arenan.



Mamma och jag åkte hem till henne och färgade hennes hår, letade efter resten av Halloween outfiten (hittade dock inte allt, så jag måste tänka om lite...) och så kollade vi på Bonde söker fru och Greys anatomy innan pappa och Richard kom hem från matchen. Klockan var då redan 22.00 och vi körde hemåt. Det blev inte tillräckligt med sömn och idag är jag jättetrött!


Nu är julbelysningen uppsatt utanför fönstret på mitt jobb och även om det är mer än 7 veckor kvar till jul så är det ganska mysigt med lite ljus i höstmörkret tycker jag!







Marie

Inga kommentarer: