torsdag 28 juli 2011

Nu bor vi tillfälligt...

I morse körde jag mamma och pappa till öresundsterminalen, de ska åka till Tyskland ett par dagar och semestra lite. Så nu passar jag och Findus på att bo i huset fram tills vi flyttar in i vårt radhus. Jag har handlat lite nytt till Findus idag, han har blivit en stor kille nu och var i behov av en lite större låda, jag köpte en ny fleecepläd och ett par paket mat.

I morgon ska jag till lägenheten och packa lite till, plocka ner gardiner, duschdraperi, ta av soffklädseln och tvätta den och försöka bli färdig så mycket som möjligt. Vi ska förhoppningsvis köra iväg med min tv-bänk, Richards kusin ska hämta hans sängram och så ska vi ta en runda till tippen och slänga lite smått. På kvällen ska jag till Trelleborg på lite tjejkväll som Anna och Anna fixar! Det ska bli skönt med en liten paus från packande och flyttande!

På lördag ska vi väl försöka att plocka isär de möblerna som vi inte kan flytta som de är samt packa det sista och städa i lägenheten och sen är allt förberett för flytten på måndag!

Det är mycket att tänka på nu känner jag så nu ska jag och Findus kolla på en film och äta räkmackor :)

Marie

1 kommentar:

Elin Gabriella - Mops & chihuahua sa...

Så spännande att det närmar sig :) Kram!