onsdag 29 juni 2011

Längtan!

Det händer inte så mycket just nu, vi går mest och väntar på semestern och såklart flytten, men först semester och födelsedagsfirande!

Igår blev det kycklingsallad till middag, jag hade tänkt mig fisk egentligen men det var så himla varmt på vägen hem från jobbet så jag kände inte alls för det. Så sallad på balkongen satt fint! Richard tog med sig två av mina packade kartonger hem när han åkte, vi ska försöka få dit så mycket kartonger som möjligt för att underlätta flytten sen. Vi har mer plats i lastbilen och mer flytthjälp till Lund-lasset än Malmö-lasset :)

Vi har äntligen fått tillbaka det fina sommarvädert och jag ska passa på att njuta av det idag när jag slutar tidigt! Tyvärr ska det bara vara fint fram till fredag, men jag är säker på att det kommer tillbaka till min födelsedag och framförallt till min semester!

Jag har förövrigt sagt upp både min hemförsäkring och mitt elavtal nu och dessutom bokat en klipp-tid till nästa torsdag! Vissa dagar är man mer effektiv än andra!

Ha en skön dag i solen!

Marie

Inga kommentarer: