måndag 16 maj 2011

Jag är så himla otålig!

Jag är verkligen otålig idag, jag vill bara ha besked om radhuset nu! Men jag kan ju inte påverka det, så jag får försöka att hålla mig ett tag till! Men vi vill så gärna ha det här huset, så hålla alla tummar och tår ni har tillgängliga!

Helgen har varit bra, men som vanligt alldeles för kort... I fredags blev det städning i lägenheten och en lugn kväll framför tv:n med Findus.

Lördagen spenderades tillsammans med Richard! Vi åt lunch med Mille, Andrea och Henke på kvarterskrogens uteservering, mycket trevligt var det :) Vi var på Svågertorp en runda och kollade lite växter och annat kul. På kvällen skjutsade vi mina föräldrar till några goda vänner och handlade på vägen hem. Det lövbiff och pommes frites till middag och sen såg vi filmen "The blind side" med Sandra Bullock. En väldigt trevlig film faktiskt!




Igår firade vi mormors födelsedag med middag hemma hos moster, vi fick god kassler och potatisgratäng och kunde till och med sitta ute en stund och njuta av det fina vädert! Jag pysslade lite med mina blommor när jag kom hem, så nu blev det riktigt fint!

Ha en bra vecka


Marie

Inga kommentarer: