torsdag 5 maj 2011

Ansiktsbehandling

Igår efter jobbet var jag på ansiktsbehandling på Triangelns Kurbad. Det var en ordentlig ansiktsbehandling med allt man kan tänka sig; rengöring, peeling, massage, mask osv. och det tog hela 65 minuter, nu känner jag mig som en ny människa och är redo för sommar och sol :)




Bilden är lånad från deras hemsida



Mamma och pappa är i Malaga så efter behandlingen åkte jag dit och kollade läget lite, tog in lite reklam och sånt och sen åkte jag hem till lilla Findus igen. Det blev en kväll framför tv:n med Fyra bröllop, Arga snickaren och Greys anatomy. Greys anatomy var riktigt spännande denna gången och jag satt såklar klistrad :)


Min storebror ringde och bjöd in oss på testrunda på O´Learys ikväll, de öppnar snart i Lund och vill köra en testrunda innan premiärkvällen, så dit ska vi ikväll och äta; jag, Richard, Ingela, Anna och Tim. Mysigt att hitta på något såhär en vardag!


I morgon är det fredag igen och jag ska eventuellt träffa Emma en stund efter jobbet, men sen har jag inget planerat. På lördag ska vi på Andrea´s 30 års fest med Hollywood-tema, kommer säkert att bli kul :).


Ha en bra helg!


Marie