måndag 21 mars 2011

Vårdagjämning

Nu är det officiellt vår och det känns faktiskt på vädret också. I helgen har det varit helt underbart soligt och i lördags satt jag på balkongen i bara tröja och solade i flera timmar :)

I fredags var jag bara hemma hos mamma och pappa och åt middag och sen åkte jag hem till lilla Findus. I lördags vaknade jag tidigt, kollade på filmen PUSS, som inte alls var bra faktiskt. Sen blev det lite städning och sen som sagt ett par timmar på balkongen med härlig musik i högtalarna. Sen var det dags att börja fixa sig inför kvällen. När jag var färdig åkte jag hem till Richard och vi tog en promenad till lokalen där festen skulle vara. Vi var 43 personer, massor av god mat och dricka och det blev en väldigt trevlig kväll.

Trots lite för lite sömn vaknade vi båda tidigt igår morse, kollade på en film; "Massage in a bottle" och grät en skvätt :), åt frukost och sen blev det lite Singstar och Desperate Housewives innan jag var tvungen att åka hem till Findus igen.



Resten av dagen gick åt till att äta Sushi, titta på ännu en film, denna gången blev det "En sorts kärlek", som var ganska speciell men bra och det kom faktiskt till och med en liten tår. Skönt med söndagar!



Nu är det ny vecka igen och idag ska jag träffa Emilia och Francisco för en fika efter jobbet! Det var verkligen längesen och ska bli jättetrevligt!

Ha en bra vecka

Marie

Inga kommentarer: