onsdag 16 mars 2011

Marie-dag :)

Idag är en lyxig dag, och jag mår så himla bra på alla sätt och vis :). Jag har precis fått massage på jobbet i typ 45 minuter och sen ätit lite lunch. Nu har jag en timme kvar att jobba och sen ska jag på fotvård i en hel timme! Det är första gången jag går på ordentlig fotvård så det ska bli riktigt skönt faktiskt. Jag måste nog försöka ge de stackars fötterna det i present lite oftar i fortsättningen om det känns bra idag.

Solen skiner och trots att det blåser ganska så mycket så är det helt underbart vårväder! Vi får väl se om mina fötter vill ut och promenera en runda i eftermiddag efter den sköna avslappningen ;)

Ha en bra dag!

Marie

2 kommentarer:

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

Åh så lyxigt och härligt :)

Ida sa...

hihi nu vill jag höra! var ska du flytta? :)