fredag 18 mars 2011

Äntligen!

Nu händer det saker på riktigt, äntligen bra saker! Som jag har väntat och väntat och äntligen verkar allt bara bli så himla bra som man kan tänka sig :) Det är allt jag tänker berätta nu, men så fort allt är helt 100% klart så kommer ni såklart också att få veta det!

Igår var Richard hemma hos mig, vi åt kyckling-curry gryta med ris och sen var det myskväll! Ikväll ska jag bara vara hemma, tänkte fixa naglarna och färga håret och titta på en mysig film. Myskväll med Findus alltså, för i morgon får han vara själv hemma på kvällen och under natten. Vi ska nämligen på födelsedagsfest i Lund i morgon så det blir övernattning hos Richard och på söndag blir det förmodligen brunch hemma hos hans föräldrar innan jag åker hem igen. Jag har fixat så att pappa åker för att ge honom lite mat och tömma lådan på söndag morgon!

Ha en bra helg

Marie

Inga kommentarer: