tisdag 22 februari 2011

Mysdag i bokskogen

Helgen började lugnt, i fredags var jag bara hemma själv, åt gott och kollade på Inception. Jag gillade den faktiskt, jag visste ju att det var en film som man inte kan slötitta på så jag har väntat med att se den vid ett tillfälle när jag är pigg och koncentrerad och det behövdes. Hänger man inte med så är det nog ganska förvirrande tror jag.


I lördags städade jag i lägenheten och på kvällen mötte jag Mille i Limhamn, vi handlade en massa gott och gjorde en stor sallad som vi mumsade i oss, och sen blev det ett par cider och massor av tjejsnack. Vi får passa på nu, för om två veckor flyttar hon upp till Stockholm igen.. :(.

Mille med Tzatziki, bilden har jag lånat från hennes blogg, men det är jag som har fotograferat :D

I söndags hämtade Richard upp mig och vi åkte till Bokskogen och promenerade. Det var helt underbart väder, kallt men soligt och nästan vindstilla! Så det blev 3 kilometer där innan vi tog oss hem till värmen igen! En väldigt bra avslutning på helgen!


Nu är en ny jobbvecka påbörjad, här är väldigt lugnt på jobbet eftersom chefen är på sin andra klinik och jobbar. Jag ska pilla lite med lönerna och räkna timmar och efter jobbet hämtar Richard mig. Han är ledig resten av veckan eftersom det är sportlov och det är ju lite fuskigt faktiskt ;)


Ha en fortsatt bra vecka!

Marie

4 kommentarer:

Ida sa...

och vem är denna richard? ;)

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

Filmen är superbra om man sätter sig in i den!! :)

Marie sa...

Ida: Richard är min pojkvän :) men det gissar jag att du redan hade listat ut ;)

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

Fråga gärna något på min frågestund och få en länk! :) Kram