onsdag 9 februari 2011

Life is good

Trots motgångar så är livet ganska bra ändå, man kan vara deppig i bland och vissa dagar är allt bara tråkigt och jobbigt, men när man stannar upp ett tag och tänker efter så är det nog inte så farligt.. När en dörr stängs, öppnas ett fönster och jag har det nog helt okej mestadels av tiden.

Igår slutade jag vid fyra, tog mig hem och förberedde middagen, det blev rårakor, avokado, creme fraiche och räkor. Jag åt, tittade lite på tv, tog ett mysigt bad och bara hade det bra. Idag slutar jag redan 13.00, ska åka och handla lite, hälsa på mormor en runda, städa lite i lägenheten och så blir det paj med Salami och brieost till middag, inte helt fel. I morgon är sista arbetsdagen denna veckan och på kvällen ska jag träffa Fredde och käka lite. Det var sjukt längesen vi sågs nu så vi har lite "catching up to do". På fredag är jag som sagt ledig :)

Marie

Inga kommentarer: