torsdag 24 februari 2011

Lämnat blod

Igår snöade det ordentligt när jag skulle til jobbet och jag tyckte synd om min stackars bil, så det fick följa med mig till jobbet och stå inne i garaget medan jag jobbade :). När jag slutat körde jag till Samira och fick naglarna fixade och sen blev det blodcentralen för att lämna lite blod. Mina blodvärden var mycket bättre denna gången, säkert tack vare järntabletterna, och det är ju bra. Jag åkte inom Hertz på vägen hem och lämnade en retur på en kavaj som jag beställt från H&M, den satt inte så snyggt som det skulle tyckte jag. Sedan blev det soffläge och choklad (Marabou mango) för att återhämta mig lite :)

Det blev en lugn och skön kväll, plockade fram pappas köttbullar från frysen och åt till middag och sen tog jag ett varmt och skönt bad! Kröp ner i sängen och läste lite i min bok; Syskonkärlek och sen somnade jag.



Ikväll kommer Richard och äter middag med mig, ska laga något riktigt gott hade jag tänkt. Det är så mycket roligare att laga mat när det inte är bara jag som ska äta!! Men först ska jag jobba 4½ timme till och de sista två timmarna kommer att bli urtråkiga eftersom det bara är jag kvar då.. men vad ska man göra?

Marie

Inga kommentarer: