tisdag 4 januari 2011

Back on track :)

Nu är allt som det ska igen, 2011 har börjat bra! Bilen och datorn fungerar igen. Bil-batteriet behövde bara komma in i värmen över natten och laddas upp ordentligt och det var laddaren till datorn det var fel på så jag kom billigt undan :) J är tillbaka i Malmö igen efter 2 veckors frånvaro, jag är tillbaka på jobbet men ledig både i morgon och på torsdag så det blir förmodligen en massa mys :)

Snön har börjat smälta här i Skåne, äntligen, men nu är det blött, grått och slaskigt ett tag framöver. I alla fall så tycker jag att det är värt det om vi blir av med snön för jag är ganska så trött på den nu! Eftersom min dator inte har fungerat har jag inte kunnat lägga ut några bilder, men det ska det snart bli ändring på!

Glöm inte att jag gillar att få kommentarer :)

Marie

Inga kommentarer: