onsdag 8 december 2010

Julbak

Det blev lite längre på jobbet i går också och jag var tvungen att lämna pengar i Cash drop på vägen hem så jag var inte hemma förren klockan 18. Jag lagade Isterband och stekt potatis och sen bakade jag pepparkakor och tittade på Biggest looser. Det blev 3 formar med pepparkakor och det bör ju räcka tycker jag. Jag passade på att plocka undan och städa lite och sen var det Desperate Housewifes innan läggdags.

Nu är det onsdag igen och veckorna bara springer iväg, jag måste verkligen hälsa på mormor idag, för nu var det ett tag sen och sen ska det storhandlas och så ska jag hämta upp J på vägen hem. Funderar på vad vi ska äta för något gott ikväll... förslag? Jag ska försöka att slänga ihop två Cheesecake idag och två i morgon, som ska vara till 30 års festen på lördag. Sen kan jag nog förhoppningsvis ta det lugnt! Om jag inte ska göra lite kola också förresten, Mille påminde mig om det :) Fullt upp!

Marie

2 kommentarer:

Mille sa...

Hoppas att din kola blir bättre än min! Jag tappade tålamodet och tog av den från spisen för tidigt. Nu har jag kletig smet i kylen istället för kola.

Du får lära mig hur man gör om du är bra på det!

Marie sa...

Självklart Mille!!