fredag 19 november 2010

Fredagsmys och fest

Äntligen är det fredag igen och idag slutar jag faktiskt tidigt dessutom. Jag ska ta en runda på stan och se om jag kanske kan hitta någon snygg klänning till i morgon, med lite tur får jag kanske hjälp :) Jag ska köpa present och jag ska ladda mitt busskort. Sen blir det fredagsmys!

I morgon är det fest hos Jojo, 25-års och avskedsfest blir det. Det störiga är bara att det tar en hel timme! för mig att ta mig dit, det hade tagit typ 10 minuter att köra men jag ska åka buss, eftersom det är roligare att kunna dricka lite. Aja, det är det värt, vi får väl försöka att ha kul på bussen också, jag och Emma! Tanken är ju att jag ska ha klänning på mig, mest för att det är fint och jag tycker om att klä upp mig, men det är så himla kallt ute... jag tror att jag får ta på mig ett par tjocka leggings och en tjock tröja när jag åker dit i alla fall, så kan jag ju ta av det när vi kommer fram. Allt löser sig :) Typ två timmar kvar att jobba :)

Ha en bra helg!

Marie

Inga kommentarer: