tisdag 23 november 2010

Frågor får svar

Denna hittade jag på Sabinas blogg (jag håller med om att det är fjortis men kul) och var tvungen att göra den. Get to know me :)

Du heter: Marie
Smeknamn: Majsan, Misan, Skutt, Mi
Låt som du sörjer till: Oj, det finns så många.. beror nog på situationen
Beroende av: Choklad!!
Vad tror folk om dig: Hur ska jag veta det?
Vad får du oftast komplimanger för: Min rumpa tror jag
Hur imponerar man på dig: Hmm.. det gör man nog inte.
Brukar du skratta för dig själv: Väldigt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Tror inte att personen som skrivit det uppskattar om jag skriver det här faktiskt.
Var bor du: Malmö
Trivs du där: Japp, jag är en inbiten Malmöit
Har du haft sex idag: Nä
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Marie
Vem ringde du senast: Mamma
Brukar du komma i tid: Alltid, jag hatar när folk kommer försent
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och blå, jag har ju nästan alltid blåa jeans. Men jag försöker faktiskt att ha lite mer färg.. köpte nyligen en chockrosa klänning, den är fin i garderoben i alla fall :)
Vad tycker du om fötter: Jag hatar verkligen fötter
Vad saknar du: Sol och sommar
Hade du en bra kväll igår: Ja och det bästa var slutet
Favorit dryck på morgonen: Räknas mjölken i gröten? Dricker inget annat
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00 på vardagar, annars får jag inte tillräckligt med skönhetssömn
Är du blyg: Kanske lite.. när det gäller att ta initiativ till vissa saker :)
Sysslar du med någon idrott: Nix, om det inte räknas att gå till och från bussen?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja varför inte
Har du spytt offentligt: Det har hänt, tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning, jag vill inte vara kille
Är du nöjd med ditt liv: I det stora hela, men det saknas ett par pusselbitar än..
Är du bortskämd: Förmodligen, men det är ju inte mitt fel i alla fall :)
Vad gör du i morgon: Jobbar, slutar tidigt, går på dejt :)
Vad är det värsta du vet: Falska människor
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, kvalitet framför kvantitet
Vad är det finaste du fått: Min familj och mina vänner
En speciell dag du minns: Hmm.. den var svår.. kan inte komma på någon just nu
Du samlar på: Fina saker?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anna, Lillan, Emma eller mamma. Det beror nog på vad det handlar om tror jag.
När grät du senast: För typ två veckor sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och betala av mitt studielån
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Ja, två stycken tack!
Är du musikalisk: Ja, lite grann i alla fall
Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, de har varit tillsammans i 30 år i december
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, alldeles för många gånger
Biter du på naglarna: Nix, slutade för kanske 10 år sen (det fick ju inte mig att låta gammal)


Marie

Inga kommentarer: