söndag 26 september 2010

Middag och bowling

Helgen har varit väldigt bra, förutom att jag har varit sjuk. I fredags var det kalas för Johan, det blev middag med hans familj och en trevlig kväll. Strax innan läggdags började jag få ont i halsen och sen vaknade jag flera gånger under natten och hade ont.

I går morse när jag vaknade var jag dunderförkyld, rinnande näsa, sårig hals och feber.. det var bara att åka hem och kurera sig med te och honung, alvedon, halstabletter och näsdroppar, för på kvällen mötte vi upp Johans kompisar på El Patio och åt middag, som vi tyvärr fick stressäta för att hinna till bowlingen i tid, men det var gott och vi hann :) Första rundan bowlingrundan gick bra men andra rundan var jag helt slut och det gick inte lika bra. Vi tog taxi hem till Rickard där vi festade vidare och sen tog vi bussen hem vid tolv och då var jag verkligen helt slut!

Idag har jag bara vilat, jag mår inte alls bra och det känns inte som att jag kommer att kunna jobba i morgon, men det återstår att se...

Hoppas att ni har haft en bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: