lördag 18 september 2010

Kungligt

Igår skulle jag och Johan på middag hos mamma och pappa, men Johan hade jouren på jobbet och fick tyvärr rycka ut, så han missade middagen men hann i alla fall med kaffet och ostbrickan innan vi begav oss hemåt.
Idag har jag gjort min plikt och förtidsröstat, det var massor av folk där så det tog en stund men det är skönt att ha det gjort i alla fall.
Ikväll ska jag på singelfest.. eftersom jag inte är singel har jag fått dispans från värdinnan och vi kommer säkert att ha en superrolig kväll! Jag har fixat en söt liten blomma till henne som jag ska ha med mig. Jag passade på att fixa en blomma till min stora krona också och jag är väldigt nöjd. Det blev hjärtan på tråd i en sliten vit kruka som fick sällskap av en betongboll.


kram Marie

Inga kommentarer: