torsdag 30 september 2010

En fin höstdag!

Nu har jag varit hemma sjuk i 6 dagar och det börjar äntligen kännas bättre så jag kan gå till jobbet i morgon. Jag kan inte komma ihåg senast jag var sjuk så länge, det har varit en lång och jobbig förkylning med feber och ont i halsen. Det är verkligen tråkigt att vara hemma när man är sjuk, det är mycket jag skulle ha velat göra men inte haft ork till. Som tur är har jag fått både nya Allt i hemmet och Drömhem & trädgård så jag har haft något att göra i alla fall.



Så i morgon blir det alltså jobbet igen, det är ju fredag och bara en dag att jobba så det är ganska skönt. Tyvärr har jag en hel del att göra eftersom det är ny månad.. tänk att vi i morgon är inne i oktober, tiden går så fruktansvärt snabbt! Men idag är det en fin höstdag, och eftersom jag känner mig bättre ska jag ta en liten promenad och så ska jag åka och handla lite. Måste få igång kroppen igen efter 5 dagars soffliggande.

Ha en fin dag!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: