tisdag 31 augusti 2010

Vardagsrummet

Igår tog jag lite bilder på vardagsrummet, jag är mycket mer nöjd nu, med denna möbleringen, men det är fortfarande inte klart, jag saknar lite tavlor på väggarna och sånt, men det kommer!

Mediahörnan. Någonting måsdte upp på den tomma väggen ovanför tv:n, men vad?

Matbordet och stolarna är tillfälligt, ska köpa nytt så småning om men detta duger tillsvidare. Jag vet dock inte om det ska stå åt detta hållet eller med kortsidan mot väggen till vänster istället.

Mitt vitrinskåp rymmer en hel del :) Tanken är att jag ska köpa bokhylle/tavelbelysning till det

Jag älskar verklingen ljusinsläppet i rummet, en hel vägg med fönster är lyx! Just nu är det en salig blandning av krukor i fönstert, tanken är att jag ska byta ut krukan till vänster i alla fall, den passar inte alls in.

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: