onsdag 18 augusti 2010

Tygtavla

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig kom jag på det! Jag får ganska många idéer som ploppar upp i huvudet när jag har gått och lagt mig och ligger och funderar en stund innan jag somnar, så jag har en idébok på mitt sängbord där jag klottrar när mina idéer. :) Igår kom jag i alla fall på vad jag ska göra med min stora vita vägg. Jag har ju funderat på tavla innan men det är ganska dyrt med stora tavlor och dessutom kan man inte ångra sig när man väl köpt den så jag tänker köpa en stor vi målarduk på träram och sen sätta ett fint tyg på det! Det finns massor med billiga och fina tyger på Ikea och andra ställen och på så sätt kan man byta ut det när man har tröttnat eller bara vill förnya sig lite! Här kommer några tyger från Ikea som ligger på mellan 49-69 kr/meter och jag behöver ungefär en meter :) Vilka tycker ni bäst om? Alla bilderna är från Ikea.se.

Charlotta Teckning 39:-/m

Lena 49:-/m

Charlotta Block 39:-/m

Ikea Stockholm Blad 69:-/m

♥ Kram Marie

2 kommentarer:

Mille sa...

Vilken bra idé! Det ska jag också tänka på hemma hos oss.... min mamma har faktiskt ett tyg hängande i sin hall, det blir som en tavla eller ett draperi, eller ja, snyggt helt enkelt.

Kul att du har så mycket att inreda nu... du tar inspiration av Ikea - och jag av dig! =)

Marie sa...

Vad kul att man kan inspirera någon :) Måste ses snart! kram