fredag 6 augusti 2010

Pappa har varit här!

Igår kom Johan hit efter jobbet och vi gjorde hemmalagade Pizzor :) Sen blev det filmen "Farsan", snacks och mys.

Idag har pappa varit här och fixat klart min klädkammare. Vi flyttade upp hyllan ett snäpp och så fick jag två stänger istället för en, alltså dubbelt så mycket kläder som får plats. Sen satte jag upp en stång till min skärp också. Jag är mycket nöjd!

Klädkammaren innan renoveringen, gammalt och slitet...

Så här fint blev det, vitt och fräscht och två stänger (har sparat lite plats till mina jeans)

Stång till mina skärp

Hylla till mina handdukar, klädkammaren är ju mittemot badrummet

Tvättkorgen fick också plats i en hörna

Vi passade även på att få upp två tavellister, till mina kokböcker, ovanför den nya avlastningsbänken i köket. Även det blev jag supernöjd med.


Igår satte jag upp mina fyrkantiga hyllor i läshörnan i sovrummet, så nu behöver jag bara inspiration till att göra något med den stora, tomma, vita väggen också :)

Kanske en lampa bredvid fåtöljen så man kan se ordentligt när man läser...?

Lite pocketböcker fick plats i den stora hyllan i de andra två vet jag inte riktigt vad jag ska ha än...?

Den tomma vita väggen.. vad ska jag göra här?

Jag var iväg en runda för några timmar sedan och vinkade av Johan som ska till Amsterdam fredag-måndag! Kommer sakna dig mitt ♥, hoppas ni får underbara dagar!

Nu har jag precis ätit och sitter i soffan med en kopp te. Vet faktiskt inte om jag orkar göra något speciellt idag eller om jag bara ska kolla på en film och mysa lite med Findus. Det är ju trots allt sista semesterdagen idag och på måndag börjar man jobba igen..

Ha en bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: