måndag 19 juli 2010

Mer balkong

Igår städade jag lägenheten och rensade i klädkammare nummer 2 som det snart är dags att måla sen blev det en myskväll med Tacos och film, och det var skönt att vara inomhus ett tag!

I morse kom pappa hit och borrade till mig på balkongen och sen åkte jag iväg på en liten shoppingtur. Jag handlade bland annar dynor till stolarna på balkongen och en jättefin Hortensia. Hoppas att pappa vill titta förbi och vattna alla blommorna när jag och mamma är i Polen. :)



Mina tjusiga oljelampor
Hortensian och ena ljuslyktan


Chiliplanta och Basilika

Nu saknas bara bordet.. förslag på vad som skulle passa? Vad tycker ni om ett planteringsbord?


Detta från Biltema kanske?
♥ Kram Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är flera som gillar bordet från Biltema. Kör på det!