onsdag 23 juni 2010

En vecka till besiktning

Nu närmar det sig verkligen fort! Om en vecka ska allt vara packat och jag ska flytta hem till mamma och pappa, få lägenheten besiktigad och sen städa i lägenheten. Det börjar bli tomt men ändå är det mycket som inte är packat än. Det sista är alltid det svåraste att packa, för man måste ju ha så man klarar sig. Jag packade en hel del kläder igår och har lämnat det jag tror jag behöver.

Ikväll var tanken att jag skulle iväg och grilla, men vädret ser ju lite tråkigt ut just nu så det är bara att hålla tummarna för att det spricker upp och blir lite sol ikväll, annars får man väl hitta på något annat istället! Men inomhus är inte kul när det ser ut som det gör hos mig. Just nu har jag liksom ingen lust att städa eftersom det är kartonger överallt.

♥ Kram Marie

1 kommentar:

chili sa...

härlig blogg duhar!:)