söndag 20 juni 2010

Britt-Marie 65 år!

Då var det söndag igen och ytterligare en vecka har gått. Om två veckor har jag flyttat in i min nya lägenhet. Igår fick jag sålt min säng, så nu är det bara mina Elle-tidningar kvar att bli av med innan flytten, resten ska flyttas med. Pappa var här i går och vi bar ner alla packade kartonger i källarförrådet, som snart är fullt. Det var skönt att få det gjort och nu kan jag packa det sista under kommande vecka.

I fredags åkte jag till Trelleborg för att träffa tjejerna en stund, vi åt tacos och hade det trevligt, men det blev inte så sent för min del. I går var jag hos föräldrarna och åt middag med storasyster och hennes pojkvän. Senare kom kusin Anna och Carro och vi drack lite drinkar med mamma. De övertalade mig att följa med och tur var väl det, för det var en perfekt kväll på Hipp! Det måste vi göra om snart igen!!

För någon timme sen kom jag hem från mamma och pappa, vi har firat faster Britt-Maries 65 års dag. Det blev väldigt god Porterstek till middag och vi umgicks, bara familjen! Nu har jag placerat mig i fåtöljen och kollar lite på tv. Ikväll blir det tidig sänggång för i natt sov jag bara 3 timmar...

Jag har beställt två böcker om växter för balkoner, ska bli mysigt att få inreda och plantera en massa blommor på balkongen!

Böckerna har jag beställt från Adlibris, där är det alltid fraktfritt


Ha en fortsatt bra söndag!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: