torsdag 24 juni 2010

Brandrök

Igår var en helt perfekt kväll, det blev ju sol och verkligen riktigt varmt på kvällen, och därmed också grillning i parken!! Eftersom jag slutade tidigt passade jag på att handla midsommarmaten, det är ju redan i morgon det är midsommarafton! Vi ska vara i Rönneholmsparken ett helt gäng så det blir säkert jättemysigt!

I morse när jag gick ut i trappen luktade det brand eller hur man säger, och jag blev såklart orolig att det var i mitt hus det brann, så jag gick runt och kollade, men såg inget. Fick lite ont i magen eftersom jag har Findus hemma, men tydligen ligger röken över stora delar av Malmö och ingen vet varifrån det kommer än. Lite läskigt, men då är det med största sannolik inte i mitt hus i alla fall. Ska bli skönt att flytta till första våningen måste jag säga!

Nu ska jag jobba 7,5 timme till sen är jag ledig i 3 dagar och sen är det bara 8 arbetsdagar till, innan semestern :)

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: