onsdag 12 maj 2010

Sovrumsmöblerna

Här är möblerna jag hade tänkt ha i mitt sovrum. Behändigt nog (så ni kan få se bilder) älskar jag Ikea så nästan uteslutande alla möbler kommer därifrån (www.ikea.com/se). Alla detaljer i övrigt får ni se när jag flyttat in eftersom de inte är Ikea.



Hemnes sängbord och Trondheim sängstomme 160cm (Madrassen är också från Ikea från början men jag köper den av kusin Anna och Tim istället). På bilden ser den lite tråkig ut, men med snygga sängkläder och fina kuddar och överkast kommer den bli jättefin tror jag.



Garderob och byrå har jag redan hemma som jag älskar så de får följa med. Pax garderob med Hemnes dörr och 2 silverfärgade långa handtag som sitter horisontellt. Hemnes byrå (finns i många storlekar och färger)

Sovrummet blir alltså svart och vitt, inget annat (tror jag). Tanken är (om väggarna är släta) att jag ska ha en vit-mönstrad tapet som fondvägg. Finns massor att väja på för en billig peng på Rusta.

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: