måndag 10 maj 2010

LÄGENHETEN ÄR MIN!

För ett par minuter sedan ringde han som bor i lägenheten jag ska flytta till, men jag kunde inte svara eftersom jag hade patienter i receptionen. Han skrev ett sms: "Allt klart, kontrakt nästa vecka. Hörs senare om detaljerna." Jag anade att det var det när jag satt och väntade på hans sms, och var tvungen att gå in i köket och hoppa lite av glädje över beskedet när det väl kom. Och så var jag såklart tvungen att ringa och berätta för pappa (mamma svarade inte) och berätta för alla på jobbet! Gud så skönt det är att det äntligen är klart!

Inredningen har ju varit klar i mitt huvud ganska länge nu och jag tänkte att jag skulle dela med mig av den till er ganska snart. Kanske ett rum per inlägg :)

♥ Kram Marie

2 kommentarer:

Ida sa...

Grattis!!! måste kännas jätteskönt! jag ser fram emot inredningen! :)

Marie sa...

den kommer, jag lovar :)