onsdag 19 maj 2010

En bra dag helt enkelt!

Idag är en bra dag på många sätt! Jag vaknade till strålande solsken och 12 grader, tog mig till stan och skrev under uppsägningen på min nuvarande lägenhet och Charlotta skrev sitt kontrakt. Jag tog en promenad till jobbet i det underbara vårvädret som äntligen kommit till Skåne. :) Eftersom det är onsdag så slutar jag klockan 14.15 och blir hämtad av Anders och Sinja, paret som bor i min lägenhet nu och så ska vi skriva kontrakt. Idag blir det alltså äntligen klart till 100% och jag är så glad!

Jag ska gå i stan en runda och shoppa lite och se om jag kan hitta något fint att ha på mig till helgen och till festen nästa helg och så ska jag köpa mina fina vita skor, jag skulle dessutom behöva köpa ny hårfärg så jag kan färga håret innan helgens bravader.

Ikväll ska jag träffa kusin Anna och äta pizza, förhoppningsvis är det fint väder så vi kan sitta på någon mysig uteservering och snacka skit :)

Ha en fortsatt bra onsdag!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: