lördag 1 maj 2010

1:a maj

Gårdagen var toppen! Jag slutade vid två och åkte till ICA Maxi direkt när jag slutat, jag handlade all mat till kvällen och sen åkte jag hem och hämtade min dator och lite kläder. Jag fixade maten och mig själv och sen kom Mille. Vi fixade det sista innan resten av tjejerna kom. Vi åt tacos, lekte lite och sjöng karaoke. När klockan var halv tre begav de sig och jag kastade mig i sängen. Det var en perfekt kväll, och precis vad jag behövde! Tack tjejer!

I morse fick jag äntligen sova länge. Findus var uppe en stund vid åtta och lekte på nedanvåningen (jag sover på övervåningen) men sen somnade han bredvid mig och vi gick inte upp förren halv tolv!! Riktigt skönt var det, jag kommer inte ihåg när jag sov så länge sist.. Framåt eftermiddagen åkte jag till Plantagen och köpte två vita ampelkrukor, jag ska plantera om min röda klöver-blomma i två krukor eftersom den börjar växa ur sin kruka. Det blev även en runda till Toftanäs där jag köpte en ny väska, leggings och en till lek-tunnel till Findus (nu har han en dubbelt så lång :)). Jag handlade lite mat på vägen hem och bestämde mig för att beställa en pizza. Jag äter nästan aldrig pizza och jag antar att det är det som gör det extra gott! Nu sitter jag i soffan och myser, det är verkligen inget kul på tv och jag har glömt min bok hemma, så jag får väl gå och lägga mig tidigt eller ta ett mysigt bad... Imorgon ska jag plantera och baka och sen kommer kusin Anna på ett kort besök.

Ha en fortsatt bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: