torsdag 1 april 2010

Igår var en bra dag!

Gårdagen var väldigt lyckad :) Det var onsdag och jag slutade tidigt, gick en runda på stan och inhandlade det sista till festen på lördag och det var härligt väder! Tog en promenad hem till älsklingen, som var sjuk, och umgicks med honom en liten stund och sen tog jag bussen hem. Jag köpte med mig sushi hem från Sushido och möttes av skattedeklarationen innanför dörren (och Findus såklart :)) Fick pengar tillbaka på skatten!! Precis när jag ätit och hoppat i mjukisbyxorna fick jag meddelande om att lägenhetsbytarna ville träffas och skriva bytesansökan att skicka till hyresvärderna. Så jag traskade dit vid åtta och skrev ansökan om byte-papper och mätte lägenheten! Nu är det bara att vänta.. hoppas att det går snabbt! Jag tror ju inte att det ska vara några problem att genomföra bytet och om allt går som det ska så flyttar vi allihop den 3 juli!! TJOHO!

Det fina vädert fortsätter, men det ska tydligen bli kallare igen... Jag slutar tre idag eftersom det är skärtorsdag. Ska hem och packa in Findus i väskan och så blir vi hämtade av pappa. Ikväll blir det gratinerad hummer!! MUMS!

Ha en bra påsk alla!!


♥ Kram Marie

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Åh, att flytta är sååå kul = )! Härligt med pengar tillbaks på skatten, alltid välkommet = )!

Ha en bra påskafton
& G L A D P Å S K!
L-L