tisdag 13 april 2010

Bilder på lägenheten

Det är underbart vårväder och jag önskar att jag var ledig från jobbet så jag kunde utnyttja det lite, men jag blir i alla fall piggare och gladare :) Det blir inte så mycket inredning hemma just nu eftersom tankarna är i (förhoppningsvis min) nya lägenhet. Jag har bilder i huvudet hur jag vill att det ska se ut och jag får ständigt nya idéer. Så fort jag får ett besked ska jag avslöja en del av idéerna, men tills dess får ni vara nyfikna!

Semestern är planerad nu och jag kommer att vara ledig V.28-31. Förhoppningsvis flyttar jag den 3:e juli (V.26 på helgen) och sen fyller jag år veckan efter och som ni kanske kan gissa så består önskelistan bara av saker till lägenheten då, alltså presentkort på IKEA osv. Sen har jag fyra härliga veckor att i lugn och ro göra lägenheten till mitt hem. Jag längtar verkligen nu, tyvärr, och missförstå mig inte jag vill ju detta, men om jag inte får den och jag har byggt upp en hel värld runt den så kommer jag att bli fruktansvärt besviken. Men vad ska man göra? Det är lite svårt att inte tänka på det och som jag skrivit innan så kan jag inte se någon anledning till varför det inte skulle gå igenom med ett byte...

Tänkte i alla fall att ni skulle få se några bilder på hur den ser ut nu, tyvärr är bilderna tagna med mobilen och de som bor där nu har ganska mycket saker framme men det får ni försöka att tänka bort :) Bilden på balkongen har jag på mobilen så den får jag lägga in lite senare.




Köket

Badrum med badkar och så sovrummet

Vardagsrum med utgång till balkong


matplats i vardagsrummet


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: