tisdag 9 mars 2010

Fortsatt lägenhetsletande

Igår kom det en kille och kollade på min lägenhet, han verkade intresserad av den men jag fick reda på en del om hans lägenhet som inte kändes så bra.. han har bara en kokvrå, jag vill ha ett kök man kan sitta i, det är tydligen en väldigt liten hall så man kan inte ha någon förvaring där. Däremot har hans lägenhet en balkong och en klädkammare, vilket jag gärna har :) Han skulle fundera på om han var intresserad av min lägenhet och om han är det så ska jag kolla på hans, det kan ju inte skada att titta i alla fall. Om jag inte är intresserad så är det bara att tacka nej till bytet! Jag hoppas ju fortfarande på att min hyresvärd ska höra av sig och jag har tänkt att jag ska ringa till honom under veckan och se så att han har fått mitt mail, samt höra mig för lite hur stora chanser man har! Håll tummarna!

Jag vill ju verkligen flytta nu, ni vet säkert hur det är när man väl har bestämt sig för något, då vill man att det ska hända direkt!

♥ Kram Marie

1 kommentar:

Malin sa...

Hejsvej! tyvärr kan jag icke nästa onsdag heller, ska till ullared:P men veckan efter :P om du inte vill ta en annan dag efter jobb :)