torsdag 18 mars 2010

Besöksräknare

Igår var ingen bra dag! Inga detaljer bara fakta!

Det fanns dock några bra delar, jag fick sluta en halvtimme tidigare, tog en promenad till Gustav Adolfs Torg och laddade mitt busskort, det var ingen kö alls, missade 4:an precis och tog 1:an i stället och fick därmed en liten promenad. Fick mina naglar fixade (min nagelbyggare finns numera på samma gård som jag bor), mamma hämtade upp mig och vi åkte till Gullareds, det var verkligen inget att ha, pyttelitet och en massa tantkläder... jag köpte två par strumpor till Tony för 20:-/st och mamma köpte ett par shorts till pappa för 95:- that´s it! Vi beslöt oss för att ta en tur till Vellingeblomman istället när vi ändå var åt det hållet. Jag köpte ett fint, svart, matt påskägg och 3 möss (Findus favoriter) och mamma köpte lite Penseér.

Det har börjat bli mildare väder här i Malmö, det är cirka 5-6 grader om dagarna nu och man känner att man blir lite varm i vinterjackan, snart är det kanske dags att byta till en lite svalare vinterjacka istället..? Idag är det disigt, i morse när jag gick ut genom porten trodde jag först att det var brandrök för man såg inte mycket, men nu har det i alla fall lättat upp lite! Så länge det går åt rätt håll så är jag nöjd!

Jag har, som ni kanske har sett, äntligen skaffat en besöksräknare och det är verkligen jättekul att se att det faktiskt är någon som läser min blogg, eller i alla fall tittar förbi och det är jag nöjd med, då sitter jag ju i alla fall inte och skriver helt för mig själv! :) Kommentera gärna så jag ser vilka ni är!

Ha en fortsatt bra dag!


♥ Kram Marie

1 kommentar:

Ida sa...

ja, visst är det skönt att det börjar bli bättre väder!! Kommer du till jojo imorgon? skulle va kul! :) kram