måndag 22 februari 2010

Myshelg!

Helgen var bra och bjöd på blandad underhållning :) I fredags träffade jag en kompis som jag inte har träffat på jättelänge, mycket trevligt!

I lördags träffade jag Madde i stan, hon hade med sig sin lilla systerdotter Irma. Vi shoppade lite på Zara, gav Irma lite McDonalds mat och sen fikade vi på E-house. Famåt kvällen skildes vi åt och jag åkte hem till T, vi bokade in filmkväll med Sam och Christina. Åkte och hyrde film, åt på Greekway och sen tog vi bussen till Sam och Christina. En lugn och mysig kväll alltså!

I går hade kusin Anna kalas, det blev hemmagjord rosa och jättegod prinsesstårta, kanelsnäckor och kardemummabullar. Anna blev glad för sina presenter och kortet (bild kommer snart). Sen åkte T och jag till affären och handlade och så gjorde vi hamburgare med allt möjligt på :) Vi såg sista filmen vi har hemma från Lovefilm, Varg, och sen var det läggdags!

Nu är det ny arbetsvecka, chefen är inte här denna veckan så det är ganska lugnt. Men idag har vi jour så det ringde en del i morse, men nu har det lugnat ner sig och vi slutar om en timme! Jag måste åka till min UV-behandling idag och sen ska jag hem till den lille! Ska försöka hinna med behandling 3 gånger denna veckan för nästa vecka ska jag på återbesök hos läkaren och jag vill fortsätta med den här behandlingen eftersom jag ser resultat!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: