tisdag 9 februari 2010

Ledighet!

Igår tog jag tag i mig själv och åkte till min UV-behandling efter jobbet, jag slarvade ju hela förra veckan eftersom det var så mörkt och kallt, jag ville helt enkelt bara hem efter jobbet. Jag är där inne i ungefär 10 minuter, men kommer hem 75 minuter senare än jag brukar göra.. bara för att det inte alls är på vägen hem till mig och bussen tar en himla tid och det är massor med folk.

Denna veckan är chefen borta i 3 dagar med start idag :) Han håller på att skaffa flyglicens och ska ha något prov, så han måste vara hemma och plugga. Det är verkligen lugnt på jobbet när han inte är här!... När man talar om trollen så ringde han precis och bad mig att fixa med lite papper, i alla fall lugnare än när han är här!

På torsdag ska jag vara ledig så jag har bokat klippning den dagen klockan 10.00, jag vaknar (eller Findus väcker mig) ändå ganska tidigt och får man sånt gjort på morgonen så har man hela dagen på sig till annat kul. Jag behöver verkligen klippa mig nu men jag har inte haft tid eftersom min frisör är deltids-mammaledig och bara jobbar ett par dagar i veckan på förmiddagen och då jobbar ju jag också. Men nu fick jag äntligen tid! Ska passa på att köpa hårfärg och färga det igen, så att jag är snygg till helgen även om det inte är något planerat än.

Jag ska vara ledig på tisdag nästa vecka också och då har jag bokat tvättid 12-17 och så ska jag försöka hinna med att städa och baka lite! Jag vill baka havreflarn och nyttigt bröd! Och så ska jag mysa med min lilla Findus.

Ha en fortsatt bra dag!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: