fredag 19 februari 2010

Grattis på födelsedagen Anna!

Idag fyller kusin Anna 23 år! Ett stort grattis till henne. Vi ska som sagt fira henne på söndag.

Jag mår inte bra idag, mådde illa redan när jag vaknade i morse och det håller i sig, har ont i magen och känner mig lite yr.. vill inte bli sjuk igen! Ikväll ska jag träffa älsklingen, vi vet inte vad vi ska göra än, det beror väl lite på hur jag mår också...

Det snöade hela dagen igår men idag ser det bättre ut, vi har fått plusgrader nu och det har börjat töa.. vattenpölar och slask överallt, men det kan jag leva med om vi blir av med snön. Jag skulle till och med kunna sträcka mig så långt att jag önskar fler plusgrader och ösregn så vi blir av med snön ännu fortare. Idag har tandläkarna bara bokat patienter fram till 16.00 och jag hoppas verkligen att det inte blir mer bokat, så jag kan gå hem då!

Imorgon hoppas jag att Emma och Madde kommer hem till mig på lite middag och myskväll, det var längesen vi tre träffades och snackade skit :)

Ha en bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: