tisdag 23 februari 2010

Gratisshopping!!

Jag var duktig igår, trots allt snöande så tog jag mig till behandlingen! När jag kom hem låg där ett brev från H&M, brukar vara faktura men denna gången var det något mycket trevligare, nämligen bonusen från föregående medlemsår :) 550:- blev det denna gången, vilket tyvärr betyder att jag har handlat för ganska mycket pengar där, men det är gjort och nu kan jag handla ännu mer :) Ska nog ut med älsklingen en runda på stan i morgon, har ju även 150:- insamlat på Gina Tricot! Det blir gratisshopping med andra ord, man får ju inte lönen förren på torsdag så tur är väl det!

På torsdag börjar bokrean och jag har spanat in ett par böcker som jag vill ha, jag slutar lite tidigare än vanligt och ska springa ner till Åhléns och kolla om de finns kvar! Hoppas! Det är bland annat en bok om Betong och en kattbok som jag vill ha!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: